Lanţul hotelier Travelodge renunţă la canalele porno
12.08.2007, Londra (Catholica) - Unul dintre cele mai mari lanţuri hoteliere britanice a decis să renunţe la canalele pornografice ce puteau fi vizionate contra cost, înlocuindu-le cu canale cu materiale ce pot fi văzute de întreaga familie, informează CatholicNewsAgency. Lanţul hotelier Travelodge şi-a anunţat decizia luna aceasta, afirmând că doreşte astfel să atragă şi să încurajeze numărul tot mai mare de familii care apelează la aceste hoteluri cu preţ scăzut. Numărul de familii care au apelat la Travelodge s-a dublat faţă de 2003.
Travelodge, care deţine 20.000 de camere cu filiale inclusiv în Spania şi Irlanda, afirmă că va investi 10 milioane de lire sterline pentru televiziuni digitale ce oferă 18 canale cu teme acceptabile pentru familii. Aproximativ 70% dintre cei ce folosesc aceste hoteluri o fac din motive de recreaţie, doar 30% pe motiv de afaceri. Aceştia din urmă sunt cei mai mari consumatori de pornografie contra cost. Lanţul hotelier Omni Hotel din SUA a sistat acum şapte ani pornografia în camerele sale, la cererea proprietarului, Robert Rowling.
Faptul că în lanţuri hoteliere se oferă acces la canale porno reprezintă o problemă pentru personalul hotelier. În 2004, uniunea muncitorilor din hotelurile norvegiene s-a plâns că pornografia hard-core duce la creşterea abuzurilor clienţilor asupra femeilor ce lucrează în hoteluri. Pornografia aduce însă mari profituri lanţurilor hoteliere. Într-un raport din 2001, analistul Dennis McAlpine estima că aproximativ 80% din veniturile hotelurilor care găzduiesc predominant afacerişti vin din vizionarea canalelor porno. În lanţuri hoteliere mari precum Hilton, Marriot, Hyatt, Sheraton şi Holiday Inn, unde se oferă pornografie contra cost, 50% dintre oaspeţi consumă aceste materiale, aducând 70% din venitul total al unui hotel.
Un pas important spre civilizatie. Acest exemplu ar trebui urmat.
AMOS