Guvernul spaniol face propagandă homosexuală

4 răspunsuri

  1. Dincolo de implicatiile religioase si morale pe care le implica acceptarea homosexualitatii, trebuie sa ne gandim la faptul ca homosexualitatea tinde sa se impuna ca model unei societati. Orice act, de orice natura, are impact asupra noastra. Consimtind casatoriei dintre homosexuali, vom fi nevoiti ulterior sa consimtim dreptului lor de a creste si educa un copil. Cum se va forma un copil intr-un climat in care asa zisii parinti au o relatie sexuala denaturata? Intelegem si privim cu compasiune incapacitatea lor de a se adapta unei relatii firesti, insa cum putem sa admitem casatoria lor care, de fapt, va insemna perpetuarea anormalitatii in fondul sufletesc si structura psihica a copilului pe care vor avea pretentia sa-l adopte si sa-l educe cu propriul exemplu? Copiii au ca prim model parintii lor. Oare acel copil nu va suferi, in baza unei legi a mediului in care se formeaza, de aceleasi malformatii de care sufera parintii? Nu va deveni si el un individ in care se va manifesta inclinatia catre homosexualitate, cel putin la nivel mental, de vreme ce parintii lui ii ofera un astfel de exemplu? Nu va tinde sa considere un fapt relativ orientarea sexuala atata vreme cat mediul familial isi va impune in mod coercitiv amprenta asupra lui? Sunt intrebari carora trebuie sa le intrezarim o finalitate? Nu negam capacitatea persoanelor de orientare homosexuala de a avea sentimente insa, trebuie sa ne gandim mai intai la finalitatea deciziei lor de a adopta un copil, fapt care poate avea un impact puternic si profund asupra dezvoltarii ulterioare a societatii. Acceptul unei astfel de casatorii va evolua spre dezmembrarea ideii de familie in care sotii sunt implicati in mod afectiv catre construirea zi de zi a unei bune convietuiri, si in cadrul careia trebuie sa se desfasoare actul procreatiei. Familia de astazi, cu toate problemele ei, ramane o institutie sociala de sorginte divina, in baza a ceea ce se spune in Biblie „Cresteti si va inmultiti… „ din Vechiul Testament. Acceptarea casatoriei dintre homosexuali loveste in ideea de familie, in demnitatea umana, in societate, in stat, in lege, in morala, in Dumnezeu.

  2. Maria Elena spune:

    E grav ca s-a ajuns aici. La casatoria dintre homosexuali. Dar AICI nu s-a ajuns deoadata. S-a ajuns in timp, pas cu pas. Daca vorbim despre crestini, Biserica Crestina Ortodoxa (sunt ortodoxa)imparte pacatele asa:
    – pacate grele sau de moarte, pacate impotriva Duhului Sfant (Necredinta sau nepasarea fata de Dumnezeu, Ura impotriva lui Dumnezeu si a oamenilor, Desnadejdea … )
    – Pacate strigatoare la cer (Uciderea si uciderea pruncilor, Pacate impotriva firii – asemanatoare celor facute de Onan si de cei din Sodoma si Gomora, Oprirea platii lucratorilor, Asuprirea vaduvelor si a orfanilor)
    – Pacate de capetenie (Tot grele) Mandria, Iubirea de arginti (avutii), Desfranarea, Lacomia, Pisma sau invidia, Minia, Lenea
    – Pacate straine, pe care le face un om indemnat, ispitit sau platit de altul: razboiul, minciuna, juramintul strimb, divortul, furtul … .

    Sa ma iertati pentru enumerarea pacatelor, dar era necesara pentru a raspunde la intrebarea : Cine poate sa ridice piatra? Orice pacatos trebuie ajutat. Pentru pacatele noastre si ale celor din jurul nostru trebuie sa ne rugam. Domnul nostru Iisus Hristos s-a rastignit pentru noi si a noastra mintuire. Crestinii catolici au o rugaciune care se poate spune si in timpul Rugaciunii Sfintului Rozariu: O Marie, zamislita fara de pacat, roaga-te pentru noi cei care alergam la tine si pentru cei ce nu alearga, mai ales pentru dusmanii Bisericii si pentru cei incredintati tie, Amin. Deci trebuie sa ne rugam, sa ne privim cu atentie sufletul, sa ne recunoastem pacatele, sa ne spovedim si sa-i ajutam pe cei care au nevoie de ajutor. Multi dintre noi traiesc in concubinaj. Citi dintre noi s-au casatorit virgini? Citi dintre noi nu se uita la filmele *18 ani de dupa miezul noptii? Citi dintre noi nu se uita la emisiunile de asa zis divertisment de pe mai toate posturile de TV? Cite dintre noi femeile, pot spune ca n-au facut macar un chiuretaj? Daca vorbim in numele moralei crestine trebuie sa ne gindim la toate pacatele. Au fost campanii intregi ale Mass Media, ale unor partide politice si ale multor cetateni interesati, referitoare la legalizarea prostitutiei in numele sanatatii si … etc totdeauna sunt motive pentru oficializarea pacatelor. Atunci, cum mai stam cu morala crestina? De ce sa ne mai miram ca homosexualii cer niste drepturi? Sunt tati care isi violeaza fetitele ani in sir iar mamele lor se fac ca nu stiu ce se intimpla sub acoperisul casei lor… Nu sunt apocaliptica, dar societatea de consum nu cred ca ar exista daca am respecta cu strictete morala crestina.
    Nu trebuie sa se ajunga la desfiintarea familiei, nu trebuie sa se ajunga la casatorii intre homosexuali. . Dar homosexualii exista, nu-i putem ignora. Dumnezeu sa ne ajute, sa ne intareasca in rugaciune sa-i putem ajuta sa-si schimbe viata. Poate sunt unii care chiar isi doresc asta.

  3. Conform Bibliei, ar trebui sa fim impotriva homosexualitatii, dar sa ii iubim pe homosexuali si sa le oferim ajutorul de care au nevoie pentru a renunta la homosexualitate. Este ceea ce incercam sa facem la Contra Curentului.

  4. Doru-Mihai spune:

    Este cert ca toti, absolut toti suntem pacatosi. Pacatele noastre sunt mari sau mici si in decursul timpului variaza–dar totdeuna sunt . Cadem mereu si ne ridicam mereu si incercam mereu sa fim tot mai buni. Dar faptul ca suntem toti cu pacat nu inseamna ca nu trebuie sa recunoastem si sa denuntam pacatul-mai ales cand este vorba de pacate strigatoare la cer. Da, ma stiu prea bine pacatos dar asta nu inseamna sa nu ridic piatra contra pacatului sodomiei. ! O atmosfera de „ce sa-i faci, toti suntem pacatosi, nu avem indreptatire sa strigam contra pacatului si pacatosului „ face ca totul sa devina o mlastina de pacatosi care se compatimesc reciproc… care consimt astfel la fapta pacatului altuia. Acest lucru este la fel de mare pacat casicum l-ai fi infaptuit chiar tu. In materie de pacat nu poate exista toleranta sau maniere edulcorate. Cred ca Biserica, Ecclesia, Biserica lui Cristos-nu poate practica niciun fel de „correctitudine politica „–(daca Papa Leon ar fi permis asa ceva, zeii lui Attila ar fi jucat pe altarele Romei – iar martirii, sfintii martiri nu ar fi existat in veci. ). Cei doi Sfinti martiri Valentin au murit pentru cu totul altceva decat correctul politic Valentine`s day de data recenta (alt asalt asupra unui sacrament-cel al casatoriei ). Sa ne lumineze Dumnezeu :Biserica si Adevarurile de Credinta sunt unicul nostru reper si sprijin in furtunile timpurilor.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *